Saturday, September 22, 2007

31 0gos 2007: Penyelidikan di Kota Tinggi..

31 Ogos 1957 merupakan detik bersejarah bagi rakyat Malaysia kerana pada tarikh tersebut kita mendapat kemerdekaan. Tetapi pada 31 ogos 2007, aku berada di Kota Tinggi untuk melakukan penyelidikan yang bertajuk Peranan Governans dalam Menangani Masalah Banjir di Kota Tinggi. Aku berada di sana selama 3 hari 2 malam.



Untuk mengetahui penyelidikan saya secara terperinci, masuk ke halaman Penyelidikan Kumpulan di Kota Tinggi yang terletak pada kandungan, di ruang sebelah atas. Di situ, terdapat diari di Kota Tinggi, soalan kaji selidik, data dan juga analisis data penyelidikan..
Di situ saya menerangkan secara terperinci dan sepenuhnya tentang penyelidikan kumpulan saya...

1 comment:

Anonymous said...

Bagusnya buat penyelidikan di Kota Tinggi..Pasal banjir plk tue..apa jadi dgn Kota Tinggi? Mesti dah okkan..