Sunday, September 9, 2007

Pengumuman: Pembaharuan Pada Blog!

Perhatian!
Kepada pengunjung-pengunjung blog yang dihormati,

Di sini saya ingin menyatakan yang saya telah melakukan pembaharuan pada blog saya.
Saya telah melakukan beberapa 'link', yang anda boleh lihat pada KANDUNGAN, yang berada pada sebelah atas kanan blog saya. Blog saya dapat diperkemaskan dengan mengunakan 'link' tersebut.

'Link' tersebut telah disarankan oleh pensyarah saya supaya blog menjadi kemas dan senang dikendalikan. 'link' tersebut adalah untuk anda memasuki ke blog lain dan ingin mempunyai maklumat yang berbeza.

Jika ingin mengetahui Penyelidikan saya bersama kumpulan saya di Kota Tinggi, klik pada PENYELIDIKAN KUMPULAN DI KOTA TINGGI
dan akhir sekali jika ingin mengetahui ulasan saya mengenai isu terkini dan kotemperari, klik pada ISU, FAKTA, ARTIKEL &LLN YANG BERKAITAN DENGAN URBANISASI DAN PEMBANGUNAN LUAR BANDAR..

Diharap, pengunjung-pengunjung blog saya berpuashati dengan pembaharuan yang saya lakukan pada blog saya..

No comments: